متن شعر نگرانت میشم از ابی

 

دستشو می گیری نگرانت میشم

دور میشی میری نگرانت میشم

دستتو میگیره دور میشه میره

تورو از دست دادن تلخ ِ نفس گیره

دستام یخ کردن ، تو سرم آتیشه

وقتی از هم دوریم نگرانت میشه

 

هزار ساله که رفتی من پشت ِ شیشه ام

موهاتو باد برده عطرش جا مونده پیشم

حال و روزم خوب و خوش نیست نا آرومم

به یادت که میوفتم نگرانت میشم

 

نگرانت میشم نازکی رنجوری

توی ِ ظاهر اما  یاغی و مغروری

چشمات می خندن توی ِ قاب ِ چوبی

نگرانت هستم روبه راهی ، خوبی

 

هزار ساله که رفتی من پشت ِ شیشه ام

موهاتو باد برده عطرش جا مونده پیشم

حال و روزم خوب و خوش نیست نا آرومم

به یادت که میوفتم نگرانت میشم

 

بگو این بار به دلش پابندی

توی ِ عکس ِ تازت بازم میخندی

اونکه پیشش هستی عشقم حالیشه

اگه باز عاشقشی نگرانت میشه

 

هزار ساله که رفتی ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

Eli jooon
ساعت18:13---15 تير 1392
حالم گرفته شد.

مهرناز
ساعت20:49---9 تير 1392
من عاشقه این اهنگم
دلمم خیلی واسه یه بنده خداییتنگه


شاه توت
ساعت18:15---6 تير 1392
تو وبم هیچ نظری ازت نیست...؟؟!!!؟؟xy؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

شاه توت
ساعت18:14---6 تير 1392
خودمانیم....از املای اول دبستان بیشتر غلط دارم.....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: متن آهنگ های ایرانی ، ،

تاريخ : چهار شنبه 5 تير 1392 | 20:48 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.